Friday, May 28, 2010

nak masok imam mude season-2

tapi gua rase..
mesti ramai musuh2..
sahabat handai..
sanak saudare..
adik beradik..

yg akan meragui kredibiliti gua bile gua ckp gua nak masok imam mude musim ke due... mungkin atas beberape sebab yg akan gua highlight kan lepas ni..
p/s:highlight x semestinye pakai highlghter..

sebab yg pertame:mungkin mereka raase gua x layak masok imam mude kerane mereke rase gua lagi hensem daripada saudara jirin yg kaki tdo dalam kelas mase imam mude musim ni.. gua x boleh bwt pape.. gua redha je..

sebab yg kedua:munkin jugak kerane muke gua ni mcm x boleh dipercayai je nak jadi imam.. agaknye meke suke gua jadi panjage tol... takpe.. gua mmg meminati ciri2 underdog ni..

sebab yg ketiga: harap maaf masih sedang dipikirkan.. haaaa.. da dapat.. see?!! gua baru je ckp da ade org komen sstatus gua kat fb melarang gua dripada memasuki imam mude.. kenape?? sebab meke suruh gua blaja mandi wajib dlu.. gua rase dari sekolah randah gua da berjinak-jinak blaja tu.. gua igt lg cgu yg ngaja gua tu.. name nye cgu rosaizan.. terima kasih!!! jasamu diigti dan amat penting dalam hidup gua di dunia yg fananabanana ini.. kepada encik wan aiman.. gua da letak name lu kat cni.. hahaha lepas ni kalau gua jd la masok imam mude tu.. gua plak yg aja lu mandi wajib btol2..

gua rase tu je la kot..
kesimpulan nye..
bgus jugak snanye ble ade inisiatif dari pihak2 mcm ni..
boleh la jgk bg hiburan pada org yg x minat tgk af tu.. mcm aku yg lebih cenderung kepade program mcm ni. hahaha..

gua harap2.. program2 murni mcm ni x kan di campur adukkan la dgn urusan politik.. dari baek niat nye kang ntah kemane.. imam nye plak x tau la.. hahaha.. ni pendapat gua aje.. there's an english proverb if i'm not mistake saying that killing 2 birds with one stones.. like in this case.. lets just make it two not three.. one for the sake of producing more pious especially in younger generation and the second is.. to generate economical sources especially among muslims.. BUT NOT FOR THE SAKE OF ONLY ONE'S BENEFIT..

salam..
regards..

2 comments:

Anonymous said...

Hello

I wanted to share with you a very unique site I just came across teaching [url=http://www.kravmagabootcamp.com][b]Krav Maga[/b][/url] like they teach it in the Israeli Army (IDF) If you guys have seen the Tv Show called Fight Quest you would have seen their chief instructor Ran Nakash there featured on their [url=http://www.kravmagabootcamp.com][b]Krav Maga[/b][/url] segment. Anyways, let me know what you think. Is training via the internet something you would do?


all the best

Lee

AnAk dEneSor said...

bro..lme x updated..da lupe dunia blog ke..heheh..btw ske cara penulisan tu